ممبر فیک روبیکا

آیا ممبر فیک روبیکا حقیقت داره؟

واژه ممبر فیک با ظهور تلگرام سر زبان ها افتاد و خیلی از صاحبان کانال ها و گروه ها برای اینکه اعضای گروه و کانال خودشان را میخواستند زیاد نشان دهند اقدام به خرید ممبر فیک میکردند.

خرید ممبر فیک که فقط تعداد اعضای شما را زیاد نشان میداد به یک کسب و کار تبدیل شده بود و خیلی ها در این زمینه فعالیت میکردند.

البته این ممبر های فیک هیچ وقت چت نمیکردند و یا اینکه در کانال ها هیچ وقت نمی ماندند و سیستم تلگرام هر چند وقت یکبار این ممبر های فیک را پاک میکرد و این داستان ادامه داشت.

اما با توجه به اینکه خیلی از افراد بعد از فیلتر تلگرام و از رونق افتادن آن تصمیم گرفتن تا با روبیکا کار خودشان را استارت بزنند و برای همین باز برای قدرتمند تر جلوه دادن خود ابتدا به سراغ ممبر فیک روبیکا میروند؟

شاید شما عزیز هم که اکنون دارید وقت میگذارید و این مقاله را مطالعه میکنید صاحب یک کانال روبیکا هستید و دوست دارید تا با افزایش اعضای کانال روبیکا خودتان با استفاده از ممبر فیک در نتایج خود روبیکا جایگاه بهتری را به دست بیاورید.

اما همینجا باید این موضوع را بگویم که چیزی به عنوان ممبر فیک روبیکا وجود ندارد و اصلا وقت و انرژی و هزینه خودتان را برای این موضوع هدر ندهید.

ممبر فیک روبیکا دروغی بیش نیست و اپلیکیشن روبیکا چیزی را برای این موضوع پیش بینی نکرده است و شما باید از روش های دیگری برای افزایش ممبر کانالتان بهره ببرید.

چه جایگزینی برای ممبر فیک روبیکا وجود دارد؟

قطعا ممبر واقعی تنها روشی هست که هم ماندگار هست و هم اینکه میتواند به کسب و کار شما رونق ببخشد، و شما با ثبت کانال روبیکا خوتان در سایت و کانال  های لینکدونی میتوانید ممبر واقعی جذب کنید.

شاید این روش کمی زمان بر باشد، اما اگر با حوصله این کار را انجام بدهید، میتوانید شاهد افزایش ممبر و مهمتر از آن کسب درآمد از طریق کانال خودتان باشید.

شاید اگر پای تجربه خیلی از صاحبان کانال های تلگرامی که از ممبر فیک استفاده کرده اند بنشینید، متوجه میشوید که همه آنها از هزینه هایی که کرده اند پشیمان هستند، که البته ممبر فیک روبیکا اصلا امکان پذیر نیست که بخواهید پشیمان هم بشوید.

پس هم اکنون با تبلیغ کانال روبیکا در سایت ها و کانال ها که بسیاری از آن ها حاضرند تا رایگان این کار را انجام دهند نسبت به افزایش ممبر واقعی کانال خودتان اقدام کنید.

البته در بعضی از موارد تبلیغات ممکن هست، هزینه ای هم از شما گرفته شود که قطعا در فروش محصول از طریق کانالتان این موضوع تا چند برابر هزینه ای که کرده اید جبران خواهد شد.

فوریه 5, 2021 1:38 ب.ظ