ثبت کانال روبیکا

چرا باید کانال روبیکای خودمان را ثبت کنیم؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به دنبال کانال خاصی باشید و برای پیدا کردن کانال خود با موضوع مشخص در گوگل نام کانال خودتان را سرچ کنید.

بعد از سرچ یکسری از نتایج به شما نشان داده میشه که در واقع همون کانال هایی هست که به دنبال آن بودید و در اینجا این سوال پیش می آید که چرا یکسری کانال در این نتایج نشان داده میشود.

البته با آن موضوعی که شما به دنبال آن هستید، کانال های روبیکای زیادی وجود دارند، ولی فقط آنهایی که کانال روبیکای خودشان را ثبت کرده اند شانس بیشتری برای دیده شدن و افزایش ممبر دارند.

همانطورکه میدانید، افزایش ممبر باعث رونق کسب و کار شما شده و به این ترتیب شما از کانال خودتان درآمد بیشتری کسب میکنید .

البته این موضوع به این خاطر است که ثبت کانال روبیکا منجر به آمدن افرادی به کانال شما میشود که دقیقا مرتبت با موضوع کانال شما هستند.

چه روش هایی برای ثبت کانال روبیکا وجود دارد.

تیم روبیکا لینک افتخار دارد تا با ثبت رایگان لینک و کانال روبیکای شما به شما کمک کند تا یک افزایش ممبر واقعی را در روبیکا تجربه کنید، برای این موضوع کافی هست تا اطلاعات کانال خودتان را از طریق کلیک روی بنر زیر برای ما ارسال کنید.

ثبت کانال روبیکا

بعد از ثبت کانال روبیکا شما در سایت، ما با لینک شما را با تگ های مرتبط منتشر میکنیم و این موضوع باعث میشود تا در نتایج گوگل رتبه خوبی بگیرید.

بعد ازاین افرادی که در گوگل سرچ میکنند، لینک کانال شما را خواهند دید و به کانال شما می آیند و شما با جذب ممبر واقعی شاهد بهتر شدن کانال روبیکای خودتان خواهید بود.

از شما دوستان درخواست میکنیم تا تجربیات خودتان را در خصوص ثبت کانالتان در سایت برای ما و دیگران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

فوریه 4, 2021 11:06 ب.ظ