روش های افزایش فالوور روبیکا

روبینو که به عنوان نسخه بومی شده اینستاگرام نیز معروف هست سعی بر آن کرده است تا با قالب شبیه اینستا نیاز مشتریان خود را برآورده کند .

روبیکا با توجه به حجم زیاد تبیلغات و امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار میدهد توانسته تا تعدادی زیادی از افراد را با خود همراه کند .

قطعا این اپلیکیشن محبوب ایرانی تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن نیازهای مخاطبان خود به کار خواهد بست و در ادامه شاهد تغییرات زیاد این اپلیکیشن در جهت جذب مخاطب بیشتر و نگه داشتن انها خواهیم بود

روبینو در ابتدای مسیر بوده و قطعا دارای معایبی نیز هست و پیاده کردن بهترین الگوریتم ها بر روی ان جهت جذاب کردن آن و رساندن آن به اینستاگرام  زمانبر است.

قطعا یکی از دغدغه های شما دوست عزیز در روبینو افزایش فالوور های خودتون و رونق کسب و کارتون هست و برای نحوه افزایش فالوو خودتون به دنبال راه حل میگردین.

ما در اینجا هستیم تا به شما آموزش نحوه افزایش فالوور روبیکا رو که میشه در حال حاضر از اون ها استفاده کرده به شما آموزش بدیم و امیدوارم که با پیشرفت روبیکا بتونیم راهکار های بهتری رو هم در این پست اضافه کنیم.

راهکار های افزایش فالوور روبیکا

سعی کنید در یک موضوع مشخص صفحه روبینو خودتون رو ایجاد کنید.

اولین قدم و مهمترین قدم این است که حتما صفحه شما دارای یک موضوع مشخص باشد، به عنوان مثال اگر در صنعت لباس و پوشاک فعالیت میکنید، از گزاشتن پست های نامربوط در صقحه پیج خودتون به شدت پرهیز کنید.

این موضوع باعث میشه تا مخاطب شما با خیال راحت پیج شما را دنبال کند و هم اینکه در صفحه اکسپلور روبیکا شانس بیشتری برای حضور داشته باشید.

البته الگوریتم صفحه اکسپلور روبیکا هنوز در حال بازنگری هست و اتفاقات بهتری در آینده در آن خواهد افتاد، که موضوع در خود اینستاگرام نیز هر روز در حال بازنگری هست و جذابیت حال حاضر اینستاگرام به خاطر همین آپدیت های مداوم آن هست.

افزایش فالوور روبیکا

استفاده از هشتک های مناسب برای پست

یکی از راههای جستجوی افراد در روبیکا استفاده از هشتک هست و زمانی که ما برای پست خود از هشتک های مناسب با پست و موضوع کسب و کار خود انتخاب کنیم ، قطعا در نتایج بیشتر دیده میشیم و این کمک میکنه که فالوور روبیکا افزایش پیدا کنه.

گزاشتن پیج در گروهها و کانال های روبیکا

یکی از ساده ترین و پر بازده ترین روش های افزایش تعداد فالور های روبیکا تبلیغات و گزاشتن بنر و آیدی پیج روبیکا در سایر کانال ها و گروه های روبیکا هست.

البته این کار هم میتواند به صورت رایگان و هم با هزینه انجام شود و خیلی از کانال های لینکدونی که در شرایط شروع کار خودشون هستند اینکار رو به صورت رایگان برای شما انجام میدن.

گزاشتن پست ها به صورت منظم و سر ساعت

سعی کنید پست ها خودتان رو به صورت منظم و سر ساعت در پیج بگذارین و با اینکار شما شانس بیشتری رو برای دیده شدن در صفحه اکسپلور روبینو به دست میارین.

چند نکته پایانی:

قطعا همانطور که میدانید در اینستاگرام شما با تولید محتوای جذاب و تازه میتوانید فالورر های زیادی را جذب کنید و تولید محتوا در همه جا حرف اول را میزند.

همانطور که در ابتدا نیز بیان شد، تیم روبیکا تمام تلاش خود را برای افزایش قابلیت های اپلیکیشن خود به کار بسته است و امیدواریم تا در بحث روبینو هم این موضوع لحاظ شود.

با توجه به اینکه احتمال فیلتر اینستاگرام دور از انتظار نیست، شما هم میتوانید با زدن پیج خود و شروع فعالیت بر روی آن کسب و کار خودتون رو در روبیکا استارت بزنید.

مطالب این سایت از تجربیات بنده در چند وقت حضور در روبیکا بود و قطعا کامل نیست و ممکن است در آینده در آن تغییراتی ایجاد شود .

درخواستی که از شما دوستان دارم این است که با بیان نظرات خود و به اشتراک گزاشتن اون با دیگران ما رو یاری کنید تا از بهترین روش ها برای افزایش تعداد فالوور های خود در روبیکا بهره ببریم.