حذف افراد از گروه روبیکا

یکی از دغدغه های مدیران گروههای روبیکا حذف افراد مزاحم از گروه هست و برای همین در این مطلب میخاهیم به این موضوع بپردازیم و روش حذف افراد از گروه روبیکا را به شما آموزش دهیم.

اما قبل از پرداختن به این موضوع باید عنوان کنیم که روبیکا یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های ایرانی هست که با توجه به علاقه ما ایرانی ها به گروه و چت، قابلیت ایجاد گروه را در اپلیکیشن خود فعال کرده است.

اما همانطور که شما نیز حتما تجربه تلگرام را دارید ، قابلیت ها کمتری نسبت به تلگرام دارد که میتوان به ربات ضد لینک و هزارن ربات دیگر اشاره کرد.

در تلگرام کار بسیار ساده بود و ما با فعال کردن ربات افراد مزاحم را با سلیقه های مختلف میتوانستیم از گروه حذف کنیم، اما در روبیکا این امکان نیست.

با اینکه با کلیک روی چت فرد مزاحم هم چت ها را حذف میکردیم و هم اینکه میتوانستیم فرد را از گروه حذف کنیم ولی کار در روبیکا به این سادگی نیست و در ادامه حذف افراد از گروه روبیکا را توضیح خواهم داد.

چگونگی حذف افراد از گروه روبیکا

برای اینکه فرد مزاحم را از گروه روبیکا حذف کنید به ترتیب زیر اقداماتی که گفته میشود را انجام دهید تا ضمن حذف فرد از گروه دیگر اجازه ندهید که به گروه شما بیاید.

مرحله اول:

روی گروه خود کلیک کنید:

مرحله دوم: روی علامت چرخ دنده و یا تنظیمات گروه کلیک کنید

مرحله سوم: فرد مورد نظر را پیدا و با کلیک روی سه نقطه و انتخاب گزینه خذف از گروه میتوانید فرد را از گروه اخراج کنید

مارس 8, 2021 9:09 ق.ظ