افزایش ممبر کانال روبیکا

چرا باید ممبر کانال روبیکا را افزایش داد؟

بعد از فیلتر شدن تلگرام و روی کار آمدن اپلیکشن های داخلی خیلی از صاحبان کسب و کار که در تلگرام کانال داشتن، تصمیم گرفتن تا کسب و کار خودشان را به این شبکه های اجتماعی داخلی انتقال دهند.

به جرات میتوان گفت که روبیکا در بین اپلیکیشن های داخلی دارای رتبه اول می باشد و با توجه به تعداد افرادی که در آن حضور دارند  و همچنین سرعت و امکانات بی نظیری آن از جمله امکان ایجاد کانال و گروه میتواند مکان مناسبی جهت  راه اندازی کسب و کار باشد.

اما همانطوری که میدانید ایجاد کانال روبیکا بهترین گزینه جهت ایجاد کسب و کار در روبیکا می باشد و با عنایت به اینکه اپلیکیشن داخلی نیز می باشد، امکان فیلتر آن غیر ممکن است.

ایتدا شما کانال روبیکای خودتان را راه اندازی میکنید و تنها میتوانید 26 مخاطب از دفترچه تلفن خود به کانال اضافه کنید و این تعداد کم نمیتواند به کسب و کار شما رونق دهد.

برای اینکه کسب و کار شما در روبیکا گسترش پیدا کند ، نیاز هست تا ممبر های خودتان را روبیکا افزایش دهید که در ادامه به بهترین روش های افزایش ممبر در روبیکا خواهیم پرداخت.

روش های افزایش ممبر در روبیکا

تبلیغ در سایت های مرتبط

همه ما از نقش تبلیغات در افزایش ممبر کانال روبیکا به خوبی آگاه هستیم و پیشنهاد اول ما به شما تبلیغ کانال روبیکا در  سایت های مرتبط با تبلیغاتی در این زمینه است.

شما برای تبلیغات رایگان میتوانید از سایت روبیکا لینک استفاده کنید که برای این منظور کافی هست روی بر زیر کلیک و تبلیغ خودتان را ارسال کنید.

تبلیغات در لینکدونی های روبیکا

کانال های لینکدونی روبیکا نیز مکان ماسبی برای افزایش ممبر کانال روبیکا هستند، برای این کار کافی هست نگاهی به لینکدونی های روبیکا بیندازین و یا اینکه کلمه لینکدونی روبیکا را در گوگل سرچ کنید.

البته خیلی از این لینکدونی ها حاضرند به صورت رایگان کانال شما را تبلیغ کنند و تعدادی هم در ازای واریز وجه تبلیغات شما را کانال خودشان قرار میدهند.

تبلیغ در گروههای روبیکا

یکی دیگر از روش های افزایش ممبر روبیکا این هست که میتوانید به گروههای روبیکا مراجعه و در آن ها عضو شوید ودر صورت اجازه مدیر گروه تبلیغ خود را در گروه بفرستید و از اعضای گروه درخواست کنید تا در کانال شما عضو شوند.

فوریه 2, 2021 8:53 ب.ظ